11 Mart 2016 Cuma

Gitmek hakkı.

Ben doğmadan önce dedem ve bir amcam çoktan gitmişti.
Ben doğdum. Tam büyüyordum. Babam gitti. Veda bile etmedi.
Ölürken veda etmez insan. Ne diyecekti; hoşçakal..
Zaten hep giderler. Kimse kalmak için gelmez.
Dünyanın bir kanunu varsa oda gitmektir.
İnsanlara yalan söyledikleri için kızabilirim. İhanet ettikleri, kandırdıkları için kızabilirim.
Aldattıkları için onlardan nefret edebilirim.
Ama asla gittikleri için kızamam.
Ben de gittim bir çok yerden bir çok insandan
Bence gitmek insanın doğuştan gelen haklarına eklenmeli.
-Yaşama hakkı -eğitim hakkı -sağlık hakkı ve -gitmek hakkı..
Gitmek doğuştan gelir.
Ölene kadar gider insan bir yerlerden birilerinden
Ve ölünce de gider insan. Geldiği gibi. Hiç olmamış gibi. Son kez gider.
Hayatının en güzel gidişidir.
Dünyadan gittiğini bilir
Bilmediği şey nereye gittiğidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder